Monday, August 10, 2009

Firasat No 1


Balik dari cameron highland fikiran melayang..kebiasaanya ade alamat yang akan datang...
petang ini fikiran bertambah serabut..aku cuba menangkap apa yang akan datang..terlintas dalam fikiran "
sakit seperti nak mati"..Didalam fikiran ku..aku cuba mencari , yang sakit ini datang dari keluarga sebelah mana, samada dari sebelah keluarga aku or keluarga wife..jawapan sepintas datang bahawa orang sebelah wife ku..aku nak bagi tahu perkara itu kepada wife aku tapi aku tak sampai hati..lagi pun wife deman duk baring atas katil.

Keesokan hari nya dapat berita dari wife kata nya mama( maksaudara nya sakit teruk masuk ke hospital di Kota bharu.tahap kronik..dimana badan sudah menjadi sembab kesan dari air kencing yang tidak dapat keluar..operatian pada perut..semalam dapat pula berita katanya ade pendarahan pada perut.

Rupa-rupa nya ini lah tanda yang datang pada aku..mak saudara org rumah nie baik pada ku...setiap kali aku nak berangkat ke KL..dia pasti dtg rumah untuk menghantar...aku amat - amat menghargai!!!!!!!!! semalam mertua cakap , kata mama baik mati dr menangung azab sakit nya..

Ya Allah..bagi lah kekuatan pada mama dlm dugaan ini..semoga cepat sembuh.




Mama dan Ayah Ya's...........

No comments: