Monday, September 10, 2007

Penangang Sebelum Puasa!

10 sept 2007...terima panggilan dr my wife kata nya ade on call, 2 kes perlu handle..aku tanya jam berapa siap? my wife kata dlm jam 11 ke 12 malam..okey lah aku tunggu kat parking kereta bawah HKL...mmg boring dari jam 7:30 hingga jam 8..lapar plak pegi Medan Selera..dlm duk jalan lalu depan Nasi Kukus..singgah je lah...makan nasi kukus dgn air sirap RM 5 ringgit..balik ke kereta tidor dlm kereta...lihat jam 12...x de nampak bayang lagi wife aku..tidur lagi..jam 1:30 pagi pintu kereta di ketuk...lihat oh my wife...kesian letih tanpa makan..dari tgh ari sampai jam 1:30 pagi...satu jangka masa lama...balik ke Rawang...singgah di Kedai makan Tomyam...my wife makan nasi goreng with tomyam...aku minum je sbb dah kenyang..kenyang sbb boring..dan satu lagi aku cam rasa x sedap ati dalam masa pemanduan dari KL ke rawang...besok pagi wife telephone kata nya sepupu dia kemalangan maut di manjung, perak..baru aku perasan bahawa sa nya ade tanda masa aku memandu..tanda itu sebagai isyarat bahawa sepupu org rumah akan meninggal dunia ke esok kan ari...my wife cakap masa aku memandu malam tue dia cam perasan ade sesuatu..sbb dia lihat aku diam tanpa banyak bicara...aku percaya setiap kejadian ade tandaanya..

No comments: