Sunday, September 23, 2007

Org Malaysia Ini Baik ke?

Baik ke org malayisa ini? sampai cam ade musim..musim ambil or culik kanak2 untuk sesuatu tujuan..Nurin mangsa keadaan..dari kisah Yin..dijumpai setelah ganjaran di tawarkan. Bagi kes Nurin ganjaran di hentikan..selepas itu Nurin di bunuh kejam!!..apakah motif di sebalik ini? adakah betul apa yang Ketua polis negara bagi tahu..."kalau banyak sangat ganjaran mungkin perkara ini akan berulang' semua nak ambil kesempatan.

Dari pemikiran aku lah..org malaysia ini bukan nya baik sangat...sedang2 saja..org malaysia cam air laut je..tenang ombak..tapi bila badai.....dasyat!. kalau x mengapa di letupkan Antaltuya tue dah mati...mungkin Genetik org malaysia nie mix , aku sendiri pun darah campur Melayu + Siam + Cina + Arab..

Banyak kes Jenayah...jenayah secara jelas or jenayah secara tidak jelas...cam pecah rumah!...sama tingkat dgn rumah aku tue..penjenayah datang kul 3 ptg ketuk pintu kuat tuan rumah x de...jiran sebelah tanya cari siapa..penjenayah cakap cari tuan rumah sebab hutang alaong..masa tue jugak ruamh di pecah kan..yang sebenar nya mmg penjenayah tue datang nak pecah rumah.
Jenayah tidak jelas pun banyak..aku masuk bengkel kereta kerana clutch kereta dah habis..tapi x sampai 2th clutch kereta dah habis..tanya it pomen mengapa..clutch memang tukar baru tapi pin dan bearing sama ...bukan 1 set dia masuk, just clutch plate saja! patut lah temper je kereta aku sbb pin dah tanggal geseran dengan cluch cover menyenbabkan engine jadi panas.

No comments: